Комунальний заклад "Хустський професійний ліцей" Закарпатської обласної ради

Комунальний заклад
"ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Закарпатської обласної ради

Мова освітнього процесу: українська

Персональна сторінка Рошко М.І.

Персональна сторінка Рошко М.І.

  1. Прізвище, ім’я, по батькові: Рошко Михайло Іванович.
  2. Освіта:Повна вища, Національний лісотехнічний університет України.
  3. Посада:методист, викладач.
  4. Стаж педагогічної роботи, з якого року на посаді методиста:13,5 років, 2012 р.; викладача:13,5 років, 2007 р.
  5. Рік та результати останньої атестації:

2017, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої  категорії»;

як викладача: 2016, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії».

  1. Підвищення кваліфікації:

2018 р. Університет менеджменту освіти НАПН України, м. Київ, свідоцтво  СП 35830447/2805-18 від 09.11.2018 р. (методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти);

2019 р.  НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області,  свідоцтво  12 СПК 974198 від 01.07.2019 р.  (викладачів професійно-теоретичної підготовки );

2017 р. ЗІППО, м. Ужгород, свідоцтво  ЗІ СПК 027173/02139723 від 17.03.2017 р. (вчителя географії та економіки)

2018 р. тренінг Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України «Розробка та використання дистанційних курсів засобами системи дистанційного навчання Moodle»

2018 р. тренінг Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України «Методичні основи розроблення SMART-комплексів для підготовки кваліфікованих робітників»

2019 р. тренінг «Основи проектного менеджменту» для представників закладів професійної (професійно-технічної освіти) області;

  1. Предмети з яких веде підготовку:економіка, Основи галузевої економіки та підприємництва.

Педагогічна діяльність

  1. Мета атестації педагогічного працівника, як методиста:присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»

як викладача: присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач»;

  1. Методична проблема, над якою працює педагог:«Створення електронної бази даних педагогічних напрацювань з предмету економіка»
  2. Відкриті уроки:
  • Ринкове вирішення питань «що виробляти?», «як виробляти?», «для кого виробляти?»- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Гроші їх функції та види- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Оплата праці- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Матеріально- технічна база транспорту- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Технічне нормування на будівництві- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Собівартість будівельної продукції- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Бізнес-план підприємця- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Безробіття і зайнятість трудових ресурсів- згідно графіку проведення відкритих уроків;
  • Загальний рівень цін та інфляція- згідно графіку проведення відкритих уроків.
  1. Методичні напрацювання:

2018 р. підготовка матеріалів на міжнародну виставку «Сучасні заклади освіти» та «WorldEdu», у Київському Палаці дітей та юнацтва на тему: «Створення якісної системи підготовки кваліфікованих робітників шляхом осучаснення Хустського професійного ліцею». За результатами конкурсу тематичний номінацій Хустський професійний ліцей завоював бронзову медаль;

2019 р. підготовка матеріалів на міжнародну виставку «Сучасні заклади освіти» та «WorldEdu», у Київському Палаці дітей та юнацтва на тему: «Сучасні інформаційні та виробничі технології як запорука якісної підготовки кваліфікованих робітників в Хустському професійному ліцеї». За результатами конкурсу тематичний номінацій Хустський професійний ліцей завоював золоту медаль;

5. Публікації у засобах масової інформації:


 1. «Свобода педагогічної діяльності запорука розвитку творчої особистості педагога»,  методист Рошко М.І., інформаційно-методичний збірник «Вісник» №2/2017р. навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області;

2. «Підготовка слюсарів з ремонту автомобілів: нові підходи», методист Рошко М.І.,  всеукраїнський науково-методичний журнал Професійно-технічна освіта №1, 2017 р..


 6. Участь у роботі конференцій:


– 12.06.2019 р. участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Сприяння розвитку професійної компетентності педагогічних працівників як засобу підвищення якості освітніх послуг в умовах інноваційного середовища системи професійно-технічної освіти»

7. Особиста участь у конкурсах, оглядах:


2017 р. сертифікат національної академії педагогічних наук України, інституту професійно-технічної освіти, виданий як учаснику всеукраїнського конкурсу на кращий електронний освітній ресурс «Планета ІТ» в номінації «Навчально-методичне забезпечення професійної підготовки», за розробку «Навчальний фільм, урок майстра виробничого навчання на тему: «Розбирально-складальні роботи стартера».

8. Робота в творчих групах:


 2017 р. робота в творчій групі з розробки Державного стандарту професійно-технічної освіти на основі компетентнісного підходу з професії монтажник гіпсокартонних конструкцій

9. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду:


2018 р. вивчав та узагальнював педагогічний досвід Бобик Івана Васильовича, майстра виробничого навчання «Створення та ефективне використання комплексно-методичного забезпечення з професій будівельного напрямку». Схвалено та рекомендовано для поширення в ЗП(ПТ)О області навчально-методичною радою Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області протокол №2 від 26.06.2018 р.

2019 р. вивчав та узагальнював педагогічний досвід Дякун Ольги Іванівни, викладача професійно-теоретичної підготовки на тему: «Інноваційна особистість викладача професійно-теоретичного навчання – запорука якості підготовки сучасного робітника». Схвалено та рекомендовано для поширення в ЗП(ПТ)О області навчально-методичною радою Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області протокол №1 від 02.04.2019 р.


10. Участь у міжнародних заходах:

    З 19.11.2019 по 22.11.2019 року в рамках співпраці з Середньою школою будівництва в Йіглаві був в складі делегації робочої поїздки в Чехію. Метою відрядження була: підготовка та реалізація взаємовигідної довгострокової співпраці та підтримки взаємовигідних партнерських взаємовідносин. Взаємний обмін професійно-педагогічним досвідом, ознайомлення з умовами та методиками навчання, обмін інформацією.

Позанавчальна робота

1. Робота над оснащенням методичного кабінету:


–          стенд «Методичний куток»;

–          стенд «Атестація педагогічних працівників»;

–          стенд «Структура методичної роботи»;

–          стенд «Педрада»;

–          стенд «Методичний екран»


2. Оновлення матеріально-технічної бази ліцею:


У 2018 році в складі тендерного комітету працював над модернізацією матеріально-технічної бази загальноосвітньої підготовки ліцею, а саме освоєння коштів освітньої субвенції, які рішенням Закарпатської обласної ради перерозподілено у навчальний заклад придбано:

– 16 комп’ютерів на базі процесора АМD в комплекті на суму 199440 грн.;

– 9 телевізорів на суму 194200,00 грн.;

– мікрофони та гучномовці на суму 51750,00 грн.;

– 9 комплектів стендів для кабінетів загальноосвітньої підготовки на суму 94940,00 грн.;