Комунальний заклад "Хустський професійний ліцей" Закарпатської обласної ради

Персональна сторінка Пригара Т.Ф.

  1. Прізвище, ім’я, по батькові: Пригара Тетяна Федорівна.
  2. Дата народження: 30 січня 1982р.
  3. Освіта: Вища; Диплом спеціаліста ВА №25689702 (30 червня 2004 р.) Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника за спеціальністю «Психологія» та здобула кваліфікацію психолога, викладача.
  4. Місце роботи: Хустський професійний ліцей.
  5. Стаж педагогічної роботи: 18 років. З них на посаді практичного психолога – 7 роки, викладача предмету «Ділова етика і культура спілкування», «Основи психології і етика ділових відносин» – 5 роки.
  6. Посада: практичний психолог, викладач.
  7. Рік та результати останньої атестації:
  8. Підвищення кваліфікації:
  • Свідоцтво з 10 лютого  по 12 березня 2020 р. про підвищення кваліфікації ПК 22771726/0022762-20 викладача загально професійної та професійно – теоретичної підготовки. Соціально – психологічні особливості адаптації учня до умов навчання в закладі П(ПТ)О.

  • Свідоцтво з 08 по 11 вересня 2020 року підвищувала кваліфікацію практичних психологів і соціальної педагогів. За модулем освітньої програми «Концептуальні засади практичної психології і соціальної роботи». Досягнуті результати –  удосконалено компетентності: професійну, мовно – комунікативну, інформаційно – цифрову, уміння вчитися впродовж життя, загальнокультурну, громадську та соціальну. Дата видачі 11.09.2020. ЗІПО.

  • Свідоцтво з 19 по 22 січня 2021 року підвищувала кваліфікацію практичних психологів і соціальної педагогів. За модулем освітньої програми «методологічні основи практичної психології і соціальної роботи». Досягнуті результати –  удосконалено компетентності: професійну, мовно – комунікативну, інформаційно – цифрову, уміння вчитися впродовж життя, загальнокультурну, громадську та соціальну. Дата видачі 22.01.2021 року. ЗІПО.

  • Свідоцтво з 05 по 08 квітня 2022 року підвищила кваліфікацію практичних психологів і соціальних педагогів. За модулем освітньої програми «Фахові методики розвитку професійної компетентності». Досягнуті результати –  удосконалено компетентності: професійну, мовно – комунікативну, інформаційно – цифрову, уміння вчитися впродовж життя, загальнокультурну, громадську та соціальну. Дата видачі 08.04.2022 року. ЗІПО.

  1. Предмети, які викладає викладач: ділова етика та культура спілкування, основи психології і етика ділових відносин.

ПОШУК

Звіт про діяльність закладу освіти

10. Самоосвіта:

  1. 02.04.2020 р. Сертифікат. Навчання з опанування технологій дистанційного навчання – Google Classroom, Zoom, Google Disk (2 години). НМЦ ПТО у Закарпатській області.
  1. 02.04.2020 р. Сертифікат. Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти. (Кількість  80 годин (2,6 кредити ЄКТС). Через платформу масових відкритих онлайн – курсів Prometheus.
  1. 03.05.2020 р. Сертифікат. Онлайн – курс: «Академічна доброчесність». Тривалістю 4 години. Платформа Edera.
  1. 08.05.2020 р. Свідоцтво. Вебінар «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування», за напрямами «Наскрізні навички», «ІКТ», «Практичні прийоми». (Тривалість 2 години/ 0,06 кредити ЄКТС). Набула таких компетентностей, передбачених стандартами освіти: професійні, інформаційно – комунікативні, цифрова. ТОВ На Урок.
  1. 03.05.2020 р. Сертифікат. Онлайн – курс: «З учнями про освіту та кар’єру». Тривалістю 8 годин та отримала навички консультування щодо кар’єрного та освітнього планування. Платформа Edera.
  1. 08.05.2020 р. Свідоцтво. Вебінар «Кругла методика. Віртуальний круг: фасилітація онлайн», за напрямами «Психологія», «Практичні прийоми». (Тривалість 2 години/ 0,06 кредити ЄКТС). Набула таких компетентностей, передбачених стандартами освіти: професійні, навчання впродовж життя, емоційно – етична. ТОВ На Урок.
  1. 16.05.2020 р. Онлайн – курс «Сексуальна освіта». Через платформу масових відкритих онлайн – курсів Prometheus. (Тривалість 10 годин/ 0,3 кредита ЄКТС).
  1. 16.05.2020 р. Онлайн – курс «Медіаграмотність для освітян». Через платформу масових відкритих онлайн – курсів Prometheus. (Тривалість 60 годин/ 2 кредита ЄКТС).
  1. 21.05.2020 р. Сертифікат. Онлайн – курс «Психологія стресу та способи боротьби з ним». Через платформу масових відкритих онлайн – курсів Prometheus
  1. 24.05.2020 р. Сертифікат. Онлайн – курс: «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби». Тривалістю 40 годин. Платформа Edera.
  1. 16.04.2021 р. Сертифікат. Онлайн-курс: «Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх». Через платформу масових відкритих онлайн – курсів Prometheus.
  1. 18.04.2021 р. Сертифікат. Онлайн-курс: «Усе, що треба знати для забезпечення прав підлітків в Україні». Розрахований на 20 годин. Платформа Edera.
  1. З 21.03.2022 року по 30.04.2022 року, №158-т/2022. Участь у циклі вебінарів «Підтримка фахової діяльності та особливості ресурсу фахівців в період війни». Ла Страда.

14.12 січня 2023 р., has completed online professional development self-study module on Working with Children in Crisis Duration: 12 hours. (Робота з дітьми в кризових ситуаціях) EU4SKILLS кращі навички для сучасної України.

  1. 13 січня 2023 р., has completed online professional development self-study module on Emergency First Aid Duration: (Перша домедична допомога) 12 hours. EU4SKILLS кращі навички для сучасної України.
  1. Виступи:

     17 грудня 2020 р. Вебінар. «Медіація у закладах професійної (професійно-технічної) освіти області: досвід упровадження» – такою була тема онлайн-зустрічі практичних психологів та соціальних педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, що відбулася 17 грудня. НМЦ ПТО у Закарпатській області.

  12. Діяльність практичного психолога.

1. Мета атестації педагогічного працівника:відповідність займаній посаді практичного психолога, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»

2. Методична проблема, над якою працює педагог: Соціально-психологічні особливості адаптації підлітка до умов навчання в ПТНЗ.

3. Цікаві події з діяльності практичного психолога:

 

1) 20 та 21 січня 2020 р. у Закарпатському обласному театрі драми та комедії м. Хуст відбувся семінар-навчання для педагогів, психологів, класних керівників, заступників директорів з виховної роботи та старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів міста на теми: «Основи статевого виховання підлітків», «Педагогіка статевого виховання», «Як уберегти школярів від впливу ідеології ЛГБТ», «Підготовка молоді до шлюбу та відповідального батьківства».

2) 22-24 січня 2020 року відбулися зустрічі з учнями 8-9 класів та педагогічним колективом Кошелівської та Заломської загальноосвітніх шкіл I-II ступенів. Проведені семінари-тренінги «Професійна освіта – шлях до успіху»

3) 18 лютого 2020 року, профорієнтаційні семінари-тренінги для учнів 8-9 класів Ракошської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

4) 10 червня 2020 рокупрофорієнтаційний урок з елементами тренінга «Моя професія – мій наступний хід». Для учнів Т груп.

5) 8 жовтня 2020 р. Тренінг «Давайте ближче познайомимось» – для учнів 11, 12,16, 17 гр.;

6) 19 листопада 2020 р.  на онлайн-платформі Classroom Хустського професійного ліцею викладенні матеріали: проект «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні» для учнів ліцею до всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»

7) Практичний психолог з учнями ліцею приготували до 1 грудня 2020 рокуакцію «Зупинимо СНІД допоки він не зупинив нас». 10 грудня до Міжнародного дня прав людини акцію «Я маю права». До Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом, був проведений відкритий захід-лекція на тему: “Не дай СНІДу шансу!”;

8) 25 лютого 2021 р. Тренінг для педагогічних працівників на тему: «Психологічне вигорання педагога»;

9) 31 березня 2021 р. учням групи №11 та №32, проведена виховна година на тему «Світ без насильства»;

10) 11 квітня 2021 року, з метою впровадження сучасних форм і методів профорієнтаційної роботи, популяризація робітничих професій серед випускників закладів загальної середньої освіти і абітурієнтів, ознайомлення з методикою проведення профорієнтаційних тренінгів в школах, практичний психолог Пригара Т.Ф., провела для педагогічних працівників ліцею, які відповідають за профорієнтаційну роботу, заняття з елементами тренінга «Моя професія – мій наступний хід».

11) 10 вересня 2021 р. Анкетування за методикою діагностики батьківського ставлення А.Я.Варга, В.В.Століна та лекція на тему «Адаптація учнів на навчання в ПТНЗ»;

12) З 2 грудня – 09 грудня 2021 р. Заходи по відзначенню Міжнародного дня інвалідів.

13) 23 березня 2022 р. Виховна година на тему: «Світ без насильства» «Україна в полум’ях війни»;

14) 13 квітня 2022 р. Семінар-практикум для педагогічного колективу «Профілактика суїцидальної поведінки серед молоді» з роздатковим матеріалом;

15) 28 квітня 2022 р. Тренінг на тему: «Ризики і здоров´я людини» – в рамках проведення Всесвітнього дня охорони здоров’я; Агресія сусіда – війна на Україні.

16) 30 травня 2022 р. Тренінгова програма з факультативного курсу «Дорослішай на здоров’я», тема 6 «Сім’я в житті людини» – 16 гр.;

17) 01 червня 2022 р. Години психолога до Всесвітнього дня без тютюну, встановлений Всесвітньою організацією охорони здоров’я у 1988 році. Організована акція «Цукерка за Цигарку» та розробка реклами «За здоровий спосіб життя»;

18) 14 вересня 2022 р. Година спілкування, «Життя людини – найвища цінність». Ми вибираємо життя (Попередження суїциду) та ін.

19) 26 вересня 2022 рПрофілактика правопорушень та злочинності серед неповнолітніх.

20) 20 жовтня 2022 р. Щодо забезпечення реалізації Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»

21) З 25 листопада 2021-10 грудня 2021 р. Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». В рамках заходу проведено: з питань протидії булінгу та насилля в сім’ї проведено психологічну просвіту на тему «Протидія насилля в учнівському середовищі», в 21 групі; година спілкування для 12 групи «Кібербулінг! Що це?», круглий стіл «Маски насилля», для учнів 27 групи.

22) 17 грудня 2022 р.  Профорієнтаційний урок «Моя професія – мій наступний хід»

 

4. Методичні напрацювання практичного психолога:

 

4.1. Методичні розробки на тему: «Превентивне виховання» (2020 р.)

4.2. Психологічні особливості професійного самовизначення учня – вступника до ЗП(ПТ)О. (2020 р.) 

4.3. Методичні розробки для учнів, батьків, кл.керівників та майстрів в/н, щодо психологічного здоров’я підлітка (2021 р.).

4.4. Порушення в поведінці. Психокорекційна робота практичного психолога з «важкими» підлітками (2021 р.).

4.5. «Соціалізація особистості підлітка як етап становлення самосвідомості» методична розробка для педагогічних працівників (2022 р.)

4.6. Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми схильними до правопорушень. Правила покарання агресивних дітей та підлітків (2022 р.)

 

13. Педагогічна діяльність

 

  1. Мета атестації педагогічного працівника:відповідність займаній посаді викладача предмету «Ділова етика і культура спілкування», присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії»
  2. Методична проблема, над якою працює педагог: Психологічна основа спілкування. Вербальне та невербальне спілкування, їх характеристика.
  3. Відкриті уроки на рівні навчального закладу, області у міжатестаційний період:

2020-2021 н.р.

23 листопада 2020 р. в групі Т-3 з циклу тем № 2. Психологічні пізнавальні процеси та емоційно  вольова сфера особистості. Відбувся відкритий уроку № 9 «Емоції та почуття людини» предмет «Основи психології і етика ділових відносин».

22 березня 2021 року  в 16 групі  з циклу теми № 11. Службовий етикет. Моральні принципи та засади. Відбувся відкритий урок № 23 «Діловий одяг для чоловіків та жінок» предмет «Ділова етика і культура спілкування».

2021-2022 н.р.

15 грудня 2021 р. в 16 групі  з циклу теми № 4. Ділове спілкування та форми обговорення ділових проблем. Відбувся відкритий урок № 9 урок «Ділові зустрічі. Переговори» предмет «Ділова етика і культура спілкування».

23 грудня 2021 р. в 36 групі з циклу тем № 2. Психологічні пізнавальні процеси та емоційно  вольова сфера особистості. Відбувся відкритий урок на тему № 10 «Воля, її особливості та можливості розвитку» предмет «Основи психології і етика ділових відносин».

18 лютого 2022 р. в 12 групі з циклу тем №10. Прийняття на роботу. Відбувся відкритий уроку № 20 «Методика співбесіди під час прийняття на роботу. Зарубіжний досвід» з предмету «Ділова етика і культура спілкування».

2022-2023 н.р.

16 грудня 2022 р. в 12 групі  з циклу теми №4. Ділове спілкування та форми обговорення ділових проблем. Відбувся відкритий уроку №6 «Форми і види ділового спілкування та фактори впливу» з предмету «Ділова етика і культура спілкування».

20 грудня 2022 р. в групі Т-3 з циклу теми №3. Індивідуально – психологічні властивості особистості. Відбувся відкритий уроку № 13 «Здібності» з предмету «Основи психології і етика ділових відносин».

 

          4. Методичні напрацювання з предмету:

4.1. Рекомендації «Головні правила для батьків щодо співіснування і спілкування з підлітком» (2020 р.) 

4.2. Розробка для педагогів та учнів ліцею “Особливості та методи виховання у підлітків культури спілкування” (2021 р.) 

4.3. МАЙСТЕР – КЛАС з дисципліни «Ділова етика та культура спілкування» на тему: Психологічна основа спілкування. Вербальне та невербальне спілкування, їх характеристика. (2022 р.)