Комунальний заклад "Хустський професійний ліцей" Закарпатської обласної ради

Комунальний заклад
"ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Закарпатської обласної ради

Мова освітнього процесу: українська

Персональна сторінка Рошко Т.І.

  1. Прізвище, ім`я, по батькові: Рошко Тетяна Іванівна
  2. Дата народження:06.1983р.
  3. Освіта:
    • 2005, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (французька, англійська), вчитель французької і англійської мов та зарубіжної літератури.
      • 2010, Львівський національний університет імені Івана Франка, міжнародна економіка, економіст-міжнародник.
  1. Місце роботи: Хустський професійний ліцей.
  2. Стаж педагогічної роботи: 17 років
  3. Посада: викладач французької і англійської мови, зарубіжної літератури та економіки.
  4. Які предмети викладаються: французька мова, англійська мова, зарубіжна література, основи ринкової економіки та підприємництва.
  5. Рік та результати останньої атестації: 2016, присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст першої категорії».
  6. Підвищення кваліфікації:
    • ЗІППО, м. Ужгород з 29.09. по 02.10.2020, свідоцтво № ЗІ СПК 02139723/0013751‐20 «Концептуальні засади викладання французької мови в контексті Нової української школи» від 02.10.2020 р. (викладача французької мови, 30 годин);
    • ЗІППО, м. Ужгород з 21.09. по 24.09.2021, свідоцтво № ЗІ СПК 02139723/013833‐21 «Методологічні основи викладання іноземної мови» від 24.09.2021 р. (викладача французької мови, 30 годин);
    • ЗІППО, м. Ужгород з 17.05 по 20.05.2022, свідоцтво № ЗІ СПК 02139723/009526-22 «Фахові методики розвитку професійної компетентності» від 20.05.2022 р.  (викладача зарубіжної літератури, 30 годин);
    • НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області, 21.11.2022 р. свідоцтво № 22771726/004309-22 (викладача професійно-теоретичної підготовки, 150 годин);
    • ЗІППО, м. Ужгород з 21.02 по 24.02.2023 р., свідоцтво № ЗІ СПК 02139723/002838-23 «Використання інноваційних технологій у професійній діяльності вчителя» від 24.02.2023 р. (викладача англійської мови мови, 30 годин).

 

Педагогічна діяльність

  1. Мета атестації педагогічного працівника: відповідність займаній посаді, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший викладач».
  2. Методична проблема, над якою працює педагог: «Інтерактивне навчання на уроках іноземної мови».
  3. Відкриті уроки на рівні навчального закладу:

 

2017-2018 навчальний рік

Відкритий бінарний урок математика/французька мова на тему: «Система координат у просторі, введена французьким вченим Рене Декартом»

Мета уроку:

  • створення умов для вивчення декартової системи координат у просторі/для введення лексичного матеріалу з теми «Винаходи і винахідники», розв’язування задач з даної теми, виявлення рівня володіння системою знань і вмінь, розвиток творчої діяльності учнів, створення стійкої мотивації до вивчення  іноземної мови та математики;
  • активізувати раніше отримані знання про декартову систему координат на площині; ознайомлення з декартовою прямокутною системою координат у просторі; розвиток вмінь та навичок розв’язування задач; активізація раніше вивчених ЛО до теми та введення нових; розвиток вмінь та навичок усного мовлення:- вчити пояснювати наукові терміни;- розвивати вміння та навички читання;-розвивати вміння та навички аудіювання;
  • виховання в учнів зацікавлення предметом математики та іноземної мови, вміння практичного застосування іноземної мови на уроках математики, усвідомлення своєї індивідуальної неповторності, відповідальності та впевненості у досягненні майбутнього професійного успіху.

ПОШУК

Звіт про діяльність Хустського професійного ліцею

2020-2021 навчальний рік

Відкритий урок-змагання з французької мови на тему «Ma future profession”- згідно графіку проведення  відкритих уроків;

Мета уроку:  

  • створення умов для систематизації лексичного матеріалу по темі «Моя майбутня професія», виявлення рівня володіння системою знань і вмінь, розвиток творчої діяльності учнів, створення стійкої мотивації до вивчення  іноземної мови.
  • активізація вивчених ЛО до теми; повторити відмінювання дієслів у Future simple; розвиток вмінь та навичок усного мовлення: вчити пояснювати слова за допомогою синонімів; розвивати вміння та навички аудіювання; розвивати вміння та навички письма на задану тему; виховання в учнів ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності, усвідомлення своєї індивідуальної неповторності, відповідальності та впевненості у досягненні майбутнього професійного успіху.

2020-2021 навчальний рік

Онлайн-урок з зарубіжної літератури на тему «Модерністська проза початку ХХ ст. Франц Кафка. «Перевтілення»

Мета уроку:  формувати компетентності:

–   предметні (систематизовані знання про модернізм як творчий метод та головні художні відкриття письменників-модерністів; знання про життя та творчість Ф. Кафки; читацьку активність);

–   ключові (розвивати навички засвоєння та критичного осмислення здобутої інформації; навички роботи в групі; толерантне ставлення до почуттів та думок оточуючих);

–   інформаційні (уміння самостійного      здобуття              інформації та   її        систематизування);

– загальнокультурні (удосконалювати прагнення літературної освіти; естетичний смак; світогляд).

2021-2022 навчальний рік

Відкритий урок круглий стіл з англійської мови на тему «Освіта в Україні, США та Великобританії»

Мета уроку:  обговорити проблеми навчання в Україні, США та Великобританії, розвивати навички аудіювання, вивчити нові ЛО, вдосконалювати навички роботи з текстом, ознайомитися з системою освіти у США та Великобританії.

2022-2023 навчальний рік

Відкритий урок з економіки на тему «Гроші»

Мета уроку: сформувати знання учнів про роль грошей, розвивати вміння виділяти їхні функції, визначити необхідність використання грошей в будь-якій економічній діяльності, розвивати навики самостійної творчої роботи учнів через використання проектної діяльності, вміння застосовувати набуті знання, виховувати, формувати і розвивати культуру поводження з різними формами грошових розрахунків.

  1. Відкриті виховні заходи на рівні навчального закладу:

23 січня 2017р. у Хустському професійному ліцеї було проведено виховну годину до Дня Соборності України на тему: “Соборна моя Україно” у групі №17

Метою заходу було поглибити знання учнів про історію виникнення свята Соборності України, ознайомити з цікавими фактами про Україну, виховувати патріотичні почуття та повагу до державної атрибутики. Учні переглянули навчальний фільм до теми, зачитували цікаві історичні факти, відвідали віртуальну виставку, виконали проект “Соборна моя Україно”.

28.11.2020 р. - Відкрита виховна година «Ми – за здоровий спосіб життя. Куріння – або життя» – згідно графіку проведення виховних годин;

З 19 по 23 квітня 2021 року, в Хустському професійному ліцеї проведено фестиваль-конкурс «Воскресни, писанко!».

Мета конкурсу – відродження, збереження український народних традицій щодо писанок, великодніх атрибутів декоративно-ужиткового мистецтва. Всі навчальні групи ліцею презентували свої роботи в різних номінаціях, об’ємно-тематичних композиціях, продемонстрували вишиті рушники та різноманітні атрибути Великодня.

В результаті конкурсу, були відібрані експонати для участі в обласному фестивалі – конкурсі «Воскресни, писанко!»

30 листопада 2021 р. Рошко Т. І. – класний керівник та Дубович Г. Ю. – майстер в\н 37 групи, провели виховні години:

  • виховний захід з елементами тренінгу “STOP БУЛІНГ”;
  • кібербулінг, як порушення прав людини», в рамках яких було проведене анонімне анкетування учнів на розуміння явища булінг, яке показало обізнаність учнів з цим терміном, виявило їхнє відношення до цього явища та обізнаність з інформацією куди звертатися у разі булінгу.

    Проведено тестування на виявлення булерів та жертв булінгу у групі. Неодноразово проводилися бесіди з окремими учнями, як потенційними булерами, так і потенційними жертвами. Проведена онлайн робота з батьками. У кабінеті класного керівника виготовлено інформаційний стенд з теми. 

01.12 2021р. в рамках підтримання акції до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, в Хустському професійному ліцеї, були проведені бесіди на тему “СНІД – чума ХХІ століття” класним керівником Рошко Т.І. в 37 гр.

     Учні пригадали відомих особистостей, життя яких забрала ця підступна хвороба та були поінформовані про проблеми ВІЛ/СНІДу у нашій країні.

     Результатом проведеної бесіди стало виготовлення стінівок.

Травень 2021 р. – Квест-гра до Дня вишиванки.

     До Дня вишиванки проведено виховну годину «Шануймо українські традиції» та квест-гру «День вишиванки». Викладач історії, Липчей Ю. О., нагадав учням історію виникнення вишиванки, походження, а також розповів чому саме у травні святкуємо День вишиванки.

   Під час квесту учні пригадали національні пісні про вишиванку, розповіли про традиції, пов’язані з нашим національним одягом та дізналися про особливість вишивки кожного регіону України.

5. Публікації в засобах масової інформації

  • Інформаційно-методичний збірник Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області №2/2018, Рошко Т. І., Пилип Н. В. «Бінарний урок математика/французька мова «Система координат у просторі, введена французьким вченим Рене Декартом» (методична розробка уроку з предметів математика та французька мова)»

   Міжпредметні зв’язки втілює бінарний урок. Це нестандартний урок, який базується на тісних міжпредметних зв’язках, інтеграції предметів та використанні різних педагогічних технологій. Проводять таке заняття одночасно два вчителя з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах. Слово «бінарний» походить від латинського слова «bis», що означає «подвійний». Такі  уроки дозволяють інтегрувати знання з різних областей для рішення однієї проблеми та дають можливість застосувати отримані знання на практиці.

  • Інформаційно-методичний збірник Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області №1-2/2021, Рошко Т. І. «Нестандартні уроки з французької мови»

   Зміни в навчальному процесі диктують нові вимоги до діяльності викладача, які, перш за все, повинні бути орієнтовані на учня, і це зумовлює необхідність запровадження нових підходів до проведення занять.

   Серед численних сучасних засобів активізації пізнавальної діяльності учнів педагоги називають нестандартні заняття, мета яких полягає у пробудженні зацікавленості до навчання, що є каталізатором всієї освітньої діяльності.

  • Інформаційно-методичний збірник Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області №3/2022, Рошко Т.І. «Російські автори у програмі зарубіжної літератури: бути, чи не бути?».

   Дискусії з цього питання досягли свого апогею з початком повномасштабної війни в Україні і були дуже неоднозначні, мовляв, не на часі. Навіть відкрито проукраїнсько-українські діячі культури мали різні думки з цього приводу. Що робити з «падєжами» і «пушкіними» у шкільній програмі: відповідають експерти з освіти, громадські активісти, письменники та політики.

6. Методична робота.

 

Розробка уроків до теми «Модернізм» у змішаній формі навчання з зарубіжної літератури згідно вимог проєкту Eu4skills.

 

   “EU4Skills: кращі навички для сучасної України” – це спільна програма ЄС та його держав-членів Німеччини, Фінляндії, Польщі та Естонії для підтримки реформи професійно-технічної освіти в Україні.

   Мета програми: EU4Skills підтримує реформу професійно-технічної освіти в Україні з  метою зробити навчання таким, що відповідає вимогам ринку праці, та  допомогти молоді та дорослим  реалізувати власний потенціал.

7. Особиста участь у семінарах:

   1. Виступ на засіданні методичної секції викладачів української мови і літератури, зарубіжної літератури ЗП(ПТ)О області – 21 жовтня 2021року, он-лайн на тему: «Онлайн-інструменти для інтерактивного навчання в синхронному та асинхронному режимах на уроках зарубіжної літератури».

  2. Виступ на засіданні методичної секції викладачів іноземних мов ЗП(ПТ)О області – 22 лютого 2023 року, он-лайн на тему: «Я – волонтер-перекладач (допомагаю Україні тим, що вмію краще за все)».

   3. Виступ на педагогічному подіумі «Кращі практики педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області, які атестуються у 2023 році» 28 лютого 2023 року, на тему: «Упровадження результатів навчання за проєктом «EU4Skills: кращі практики для сучасної України»

8. Участь учнів в олімпіадах, конкурсах:

  1. Участь у міських олімпіадах (2020р., 2021р.)
  2. Участь у Всеукраїнській олімпіаді «Всеосвіта Весна – 2021» – 24.05.2021 р.: Ожоганич Іван – 3 місце (французька мова), Товт Станіслав – 3 місце (французька мова), Дем`ян Дмитро – 1 місце (зарубіжна література) (архів 1).

   За результатами дистанційного навчання викладачем французької мови та зарубіжної літератури Рошко Т. І. учням ліцею було запропоновано спробувати свої сили в шкільній всеукраїнській дистанційній олімпіаді «Всеосвіта Весна – 2021» на сайті https://vseosvita.ua/olympiad. Для участі в олімпіаді з французької мови зголосилося 4 учнів а з зарубіжної літератури – 2 учнів.

   Результатами учні та викладач були приємно здивовані: з французької мови 2 учнів здобули 3 призове місце, 2 – отримали сертифікати учасників; із зарубіжної літератури – 1 учень отримав сертифікат учасника, та 1 учень здобув 1 місце.

   Учні отримали неоціненний досвід у проходженні онлайн олімпіад та залишились задоволені своїми результатами. Викладач за підготовку учнів отримав не лише моральне задоволення, а й дуже цікаві розробки з кожного предмету за кожного учасника олімпіади. Без призів не залишився ніхто.

3. Участь в організації проведення Всеукраїнської олімпіади «Всеосвіта Осінь – 2021» – 06.10.2021 р.: Угляй Владислав – 3 місце (зарубіжна література).

4. Участь у проведенні Всеукраїнської олімпіади «Всеосвіта осінь – 2022» – 24.10.2022 р.: Шкробинець Олександр – 1 місце (французька мова), Маруцан Владислав – 3 місце (зарубіжна література).

5. Участь у всеукраїнських конкурсах з фінансової грамотності “Фінанси плануй-Україну будуй” та “Фінансова грамотність” на освітній дистанційній платформі “Всеосвіта”: Шлик Валерій-3 місце та Вовчок Роман – 1 місце .

6. Участь у проведенні Всеукраїнської дистанційної олімпіади “Всеосвіта зима -22/23”: Щербанич Андрій-1 місце (французька мова за 10 клас), Щуфань Євген – 1 місце (французька мова за 11 клас);

Зарубіжна література: Бринзей Ярослав – 1 місце; Блицька Василь – 2 місце; Кришталь Владислав – 3 місце.

Позанавчальна робота

 

2016-2017 рр. Тиждень французької мови «Подорож Францією» – згідно графіку проведення предметних тижнів;

  • Програма тижня «Подорож Францією»; 
  • Виставка-конкурс учнівських рефератів про Францію – в рамках проведення тижня французької мови;
  • Вікторина «Чи знаєте ви Францію?» – в рамках проведення тижня французької мови;
  • Конференція на тему «Франкофонія» – в рамках проведення тижня французької мови;
  • Свято французької пісні «Радіо Ностальжі – FM» – в рамках проведення тижня французької мови;
  • Вечір пам’яті Едіт Піаф – в рамках проведення тижня французької мови.

2017-2018рр. – тиждень франкофонії «Європа – наш дім»

 2021-2022рр. Тиждень англійської мови «Подорож Великобританією» – згідно графіку проведення предметних тижнів;

  • Програма тижня «Подорож Великобританією»;
  • Виставка-конкурс учнівських рефератів про Великобританію, Лондон – в рамках проведення тижня французької мови;
  • Конкурс декламаторів між учнями 1-ого та 2-ого курсів;
  • Стінгазета на тему «Участь Великобританії у Другій Світовій Війні»
  1. Робота над оснащенням кабінету французької мови:

– стенди «France, Ukraine, Les symboles nationaux, Ecrivains français, «Les curiosités et monuments de Paris»;

– комплект таблиць:

  1. Ступені порівняння прикметників
  2. Passé composé
  3. Les participes passés des verbes irréguliers
  4. Quel temps fait-il?
  5. Правила читання
  6. Future simple
  7. Артикль
  8. Пори року (2)
  9. Карта світу
  10. La France
  11. Допоміжні дієслова
  12. Présent de l’indicatif (2)
  13. Grands événements dans l’histoire de la France
  14. Paris
  15. Політична карта Європи
  16. Alphabet
  17. Україна
  18. Noël à Paris
  19. Письменники Франції.

9. Самоосвіта.

DINTERNAL Education – британська література та сучасні освітні технології в Україні. Онлайн-тренінг від ТОВ «Дінтернал Ед’юкейшн» «Ефективний розвиток навичок говоріння на уроках англійської офлайн та он-лайн» з використанням сучасної літератури видавництва став необхідною підтримкою  в сучасних умовах розвитку освіти.

Курс «ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ GOOGLE FOR EDUCATION ДЛЯ ХМАРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ» надав можливість удосконалити професійну (цифрову) компетентність.

Заслухано та визнано на засіданні педагогічної ради Хустського професійного ліцею протокол №3 від 16.01.2021 р.

У рамках заходів до Міжнародного дня викладачів французької мови 2020 y рамках Франкофонії взято участь у заходах, організованих у партнерстві з l’Ecole Agrupamento de Escolas de Vila Nova de Cerveira   (Португалія). Вiртуальний вебінар «Le plaisir et le bonheur d’enseigner le fran-çais dans un contexte motivant et dynamisant» надав можливість спілкування з іноземними колегами через форми та методи сучасних світових методик викладання французької мови як іноземної.

Вебінар на тему: «Формування ключових компетентностей через впровадження STEM, STEAM та STREAM-освіти на уроках зарубіжної та української літератури» дозволив отримати практичні і теоретичні знання та навички згідно теми.

 Заслухано та визнано на засіданні педагогічної ради Хустського професійного ліцею протокол №4 від 19.03.2021 р.

Навчання на курсі «Проєктний метод навчання» надав можливість набути професійних, інформаційно-комунікаційних, навчання впродовж життя, громадянських та соціальних компетентностей.

Заслухано та визнано на засіданні педагогічної ради Хустського професійного ліцею протокол № 4 від 19.03.2021р.

Успішно закінчений курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти», наданий викладачами курсу через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, навчив:

  • правильно діяти, якщо учень став учасником булінгу (цькування);
  • діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі;
  • вживати заходів;
  • правильно зупиняти та попереджати булінг (цькування);
  • створювати безпечне освітнє середовище, вільне від будь-яких проявів насильства та булінгу (цькування);
  • запроваджувати системну протидію булінгу (цькування) в ліцеї.

Заслухано та визнано на засіданні педагогічної ради Хустського професійного ліцею протокол № 4 від 19.03.2021 р.

Під час вебінару «Інструментарій вчителя зарубіжної літератури в епоху освітніх змін» освітнього проекту На Урок дистанційно підвищив кваліфікацію викладача з професійних, культурних та емоційно-етичних компетентностей.

Заслухано та визнано на засіданні педагогічної ради Хустського професійного ліцею протокол № 5 від 27.05.2021 р.

Як ефективніше організовувати заходи, зберігати та створювати файли, автоматично оцінювати завдання учнів та результативно організовувати роботи в групах? Для цього є безкоштовні онлайн-інструменти. Які та як ними користуватися засвідчує електронний сертифікат від онлайн-платформи Дія. Цифрова освіта.

Як організувати та спланувати дистанційне чи змішане навчання викладач дізналася під час вебінару «Як організувати дистанційне чи змішане навчання: план дій вчителя».

Вебінар «Використання онлайн-платформ та онлайн-застосунків для формування інноваційного стилю педагога» познайомив з сучасними засобами навчання.

З нагоди Всесвітнього дня вчителя викладач взято участь у вебінарі від British Council на тему ‘Teenagers: Flow and the random factor’, на якому ознайомлено з сучасними методиками онлайн навчання для покращення вивчення англійської мови.

Як створювати буктрейлери до творів програмового матеріалу з зарубіжної літератури дізналася під час участі у вебінарі «Як створити буктрейлер: покрокові інструкції, цікаві ідеї».

Взято участь у проєкті “EU4Skills: кращі навички для сучасної України” за тренінговою програмою для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти на тему: «Покращення цифрових навичок викладачів та управлінського персоналу закладів профтехосвіти».

Метою циклу онлайнових занять є підвищення рівня цифрової компетентності працівників П(ПТ)ТО. Для глибшого засвоєння теми змішаного навчання учасникам та учасницям занять рекомендовано опрацювати посібник й пройти онлайнові курси, створені командою проєкту.

На онлайнових заняттях слухач(к)ам пропонуються практичні вправи, де через форму (використання онлайнових застосунків) ми будемо навчатися підходам до змішаного та онлайнового навчання.

Домашні завдання між заняттями спрямовані на продовження навчання за темою заняття. Крім того, домашні заняття адаптовані для продовження навчання на базі закладів освіти разом з колегами та часткову організацію чи покращення ефективності змішаного/онлайнового навчання, викликаного посиленням карантину.

Взято участь у серії вебінарів від Школи англійської мови Green country на теми: Students centered learning та Teaching in a mixed-ability class, під час яких потренувалася у викладанні англійської мови методом учнеорієнтованого навчання та навчання у змішаному класі.

Під час дистанційного підвищення кваліфікації на сайті На Урок взято участь у вебінарі на тему «Використання сервісу Canva для створення навчальних матеріалів для уроків літератури» та набуто таких компетентностей: вільне володіння державною мовою, інноваційність, інформаційно-комунікаційна, мовленнєва.

Під час вебінару «Telegram-канал в освітньому середовищі: практикум із використання» набуто таких компетентностей: професійні, інноваційність, навчання впродовж життя, цифрова.

Заслухано та визнано на засіданні педагогічної ради Хустського професійного ліцею протокол № 2 від 25.11.2022 р.

Дистанційно підвищено кваліфікацію під час вебінару «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування» та набуто таких компетентностей: професійні, інформаційно-комунікаційні та цифрові.

Заслухано та визнано на засіданні педагогічної ради Хустського професійного ліцею протокол № 2 від 25.11.2022 р.

З засобами навчання для проведення ефективних уроків англійської мови при відсутності можливості традиційного викладання ознайомлено за участі у вебінарі на тему Teach more with less.

Є активним користувачем освітнього сайту Всеосвіта, на якому опубліковує власні методичні розробки.

В рамках програми EU4Skills «Короткострокові онлайн-курси для підтримки відбудови України»

 

Курс: «Робота з дітьми в кризових ситуаціях»

Під час опанування курсу, викладач зрозуміла важливість надання допомоги з урахуванням травматичного досвіду, що дасть змогу краще працювати з дітьми та родинами в кризових ситуаціях.

В рамках програми EU4Skills «Короткострокові онлайн-курси для підтримки відбудови України»

 

Курс: «Перша домедична допомога»

Під час опанування курсу, викладач навчилась визначати ситуації, які загрожують життю або здоров’ю людини, засвоїла алгоритм надання першої домедичної допомоги, також опанувала навички надання першої домедичної допомоги у разі виникнення типових нещасних випадків і в ситуаціях, що вимагають надання першої домедичної допомоги

Розробка власних сайтів:

10. Я волонтер-перекладач

      З початку повномасштабного вторгнення, викладач зайняла проактивну позицію як волонтер-перекладач. Звернення до світових урядів, урядових організацій, міжнародних спортивних організацій тощо. Допомога військовим з медикаментами, амуніцією. Допомога з перекладом документів переміщеним особам. Поширення правдивих новин в реальному часі. Щоденні/щотижневі брифи про гуманітарну кризу, міжнародну підтримку країн-партнерів, щоденні обстріли та військові успіхи. Співпраця на культурному фронті з поширення та ознайомлення іноземців з культурою України.